Koester je herinneringen met een aftermovie

Koester je herinneringen met een aftermovie

aftermovie

Heb je als bedrijf een prachtig evenement achter de rug en wil je de herinnering hieraan warm houden? Laat een officiële aftermovie maken door een professioneel bureau! Dit is natuurlijk niet alleen voor een bedrijf zelf een prachtige manier om een terugblik te maken, maar ook een hele goede marketingstrategie. Steeds meer bedrijven ontdekken deze vorm van online marketing en laten een film maken als aandenken en teaser in één. Lees hier meer over de voordelen van zo’n film. 

Aftermovie als ultieme online marketingstrategie

De aftermovie ontstond in de muziekevenementen branche. Een meerdaags zomers festival met vrolijke en tiptop geklede bezoekers leent zich natuurlijk uitstekend voor zo’n sferische samenvatting op film. Veel events en festivals gebruikten deze aftermovie dan ook zeer actief in de marketingstrategie van de aankomende editie. Hoe kun je immers makkelijker toekomstige bezoekers aantrekken dan ze te prikkelen met jaloersmakende beelden en ze zo op te zadelen met een gezonde dosis FOMO (Fear Of Missing Out)? Een afterfilm is daar de ultieme tool voor. Maar niet alleen muziekevenementen maken tegenwoordig gebruik van deze strategie. Ook de zakelijke markt heeft de meerwaarde ontdekt van het laten maken van een film die hun business event vastlegt. 

Laat je zakelijke event vastleggen op film 

Een aftermovie is een perfecte manier om nieuwe bezoekers aan te trekken voor de volgende editie van jouw zakelijke event. Veel mensen nemen namelijk tegenwoordig niet echt meer de tijd om zich te verdiepen in tekst. Alles moet snel en to the point tegenwoordig. Een video past daarom veel beter bij de huidige tijdsgeest en de voorkeuren van jouw doelgroepen. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, nietwaar? Zeker voor bepaalde niches zal een aftermovie een uitkomst zijn. Soms is het immers lastig om te omschrijven waar een event precies over gaat, of wie jouw doelgroep is. Middels een filmverslag kun je tot de kern komen en kunnen kijkers zich herkennen in de bezoekers. Zo is een film een zeer sterke methode om op te nemen in een marketingstrategie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *